Nechte Vaši firmu růst!

Pusťte se do toho ještě dnes!

Nejčastější dotazy

Nejprve požádejte o registraci. Po schválení registrace můžete zadávat své nabídky prostřednictvím administračního systému. Po vyplnění jednotlivých kroků bude Vaše nabídka odeslána ke schválení.

Vytvořte svou nabídku prostřednictvím administračního systému tak, aby bylo jasné, o jakou akci se jedná. V nabídce dejte důraz i na fotografie v nejvyšší možné kvalitě a na přesný popis. Vaši nabídku následně posoudíme a případně schválíme.

  • Vaše nabídka bude prezentována na našem webu, kde ji každý den uvidí deseti tisíce lidí,
  • máte možnost využít služeb našeho copywritera, který Váš text upraví tak, aby byl atraktivní a přitáhnul zájem zákazníků,
  • oslovíte nové zákazníky a dostanete se do povědomí širšího okruhu potenciálních kupujících. Získáváte jedinečnou možnost práce se svými klienty, kteří se k Vám díky kvalitě Vašich služeb budou jistě rádi vracet,
  • získáte údaje o zájmu o svou nabídku v podobě přehledné statistiky návštěvnosti, navíc budete mít i zpětnou vazbu od svých zákazníků, a to prostřednictvím recenzí přímo pod nabídkou, či na Facebooku.

Smluvní vztah vniká uzavřením smlouvy či jiným zákonným způsobem. V rámci smluvního vztahu s naší společností si u nás pronajímáte prostor pro zveřejnění své nabídky na našich webových stránkách, a také náš bankovní účet, na který Vám budou přicházet platby od zákazníků.

Peníze svým partnerům zasíláme po uplatnění voucheru. Vždy 1. den v měsíci, nebo na základě podané žádosti. Částku vždy zasíláme již poníženou o dohodnutou provizi.

  1. poskytnout službu / zboží v nejvyšší možné kvalitě,
  2. odpovídat na dotazy kupujících,
  3. dodržovat podmínky akce zveřejněné na našem webu,
  4. vyřizovat reklamace,
  5. uvést ve svých obchodních podmínkách informace o dodání zboží,
  6. potvrdit zákazníkovi přijetí objednávky,
  7. zajistit zákazníkům telefonickou a e-mailovou podporu, přinejmenším v pracovní dny od 9 do 18 hod.,
  8. vystavovat zákazníkům daňové doklady za poskytnuté zboží či služby.

Po úhradě voucheru obdrží zákazník tento voucher spolu s jedinečným kódem. Tento kód poté při vyzvedávání zboží či využití služby předloží. Obchodník následně v administračním systému kód zneplatní. Může k tomu využít také čtečku QR kódu.

Pokud zákazník svůj voucher nevyužije, vrátíme mu na účet hodnotu voucheru ve formě kreditů. Tyto kredity pak může využít při svém dalším nákupu.

Vzhledem k tomu, že účetně přijímáte peníze v okamžiku úhrady Vy, vystavujete také daňový doklad za prodej daného zboží či služby. Spolupráce s námi totiž zahrnuje také pronájem účtu, na který jsou peníze přijímány.